SMT2 — це повністю (100%) синтетичний, негорючий, корозійно неактивний, нетоксичний, біорозкладний антифрикційний кондиціонер металу, призначений для зниження тертя та зношування деталей машин. Доставляється в зону тертя через додавання в мастильний матеріал, спецрідкість або паливо; повністю розчинним і не змінює функціональні фізико-хімічні властивості останніх. Механізм кондиціювання ґрунтується на відомому фізичному ефекті зміни структури та властивостей гранічного шару металів під впливом певних активних речовин в умовах високих температур і тисків, що супроводжують тертя і винесення. Унаслідок кондиціонування дотичній напрузі напруги (трання) поверхні знижується, а нормальна (зносостійкість) зростає.
До складу SMT2 входить ноу-хау виробника — компонент TPF (Temperature, Pressure, Friction), який вступає в дію під час підвищення Температори, активування й Тренування в зоні контакту між рухомими поверхнями, формуючи гранічний захисний шар.
ОТЛИЧИЯ SMT2 ОТ АНАЛОГОВ:
- 100% синтетичний склад, що забезпечує високу сталість властивостей
- Те, що немає негативного (не забруднює, окиснювального та ін.) впливу на мастильний матеріал, спецрідкість або паливо
- Найвищий залишковий ефект (після дії), що дає змогу в аварійному режимі експлуатувати техніку без мастильного матеріалу впродовж часу, достатнього для прийняття заходів з ремонту
ЕКСПЛУАТАЦІЯ:
- Збільшення потужності двигуна
- Поліпшення прийомистості автомобіля
- Збільшення терміну експлуатації двигуна та КПП у 2-2,5 раза
ЕКОНОМІЧНІСТЬ:
Зниження витрати палива на 5-10%
ЕКОЛОГІЧНІСТЬ:
Зниження токсичності відпрацьованих газів (за СН і NOx) у середньому на 10 і 20% відповідно
ЗАСТОСУВАННЯ І РЕКОМЕНДУМІНА КОНЦЕНТРАЦІЯ SMT2
SMT2 додається до мастильних матеріалів:
- Система змащення двигуна: 60 мл SMT2 на 1 л моторної оливи (6%) під час першого оброблення та 30 мл (3%) у разі наступних.
- Трансмісія: 50 мл SMT2 на 1 л трансмісійної оливи для МКПП і головних передач (5%). 15 мл SMT2 на 1 л рідини АКПП (1,5%). Для заливання використовуйте насадку, що входить до комплекту, з трубкою. Не застосовуйте для диференціалів підвищеного тертя!
- Двотактні ДВС із кривошипно-камерним продуванням: 30 мл SMT2 на 1 л моторної оливи (3%), що додається до бензину.
- Підшипникові вузли: 30 мл SMT2 на 1 кг смазки (3%).
- Для бензину та дизельного палива: 20 мл SMT2 на 100 л палива (0,02%).
СФЕРИ ЗАСТОСУВАННЯ:
- Легкові автомобілі
- Вантажівки
- Мототранспортні засоби
- Катера та гідроцикли
- Мала авіація, авіа- та судноробництво
- Засоби малої механізації
- Металооброблення
- Гладкодувальна та нарізна зброя
- А також: обладнання будівельної, легкої та друкованої промисловості, компресори та насоси, дизельні електрогенератори, системи кондиціювання та вентиляції, сільхосптехніку та ін.
СОСТАВ: Синтетичні вуглеводні, антиоксидант, функціональні добавки (ноу-хау виробника).
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | США |
Об`єм | 2000 мл |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | SMT2 |
- Ціна: 3 500 ₴